Wednesday, December 28, 2011

cepat la habis..

aishhh..lama sudahaku x mencorat coret dlm ini blog..busy giler kot..xde mse..hahahaha..poyo kan??
da lebih seminggu aku praktikal kat MBO KLANG..mcm plik jgk kan??tapi xpe..aku kan tgh blaja..so,aku kne la praktik kan ape yg aku blaja kat company ni...mula2 mmg mcm budak bodo skit..but..i must improve myself..eceh konon..da dekat klang ni..rindu plak nk bersama anda SOFIA MANJALARA...merayau bersama,coconut shake bersama..rindu pd mini cooper deh..xpe2..seb bek ada selimut ko..hahaha..terlepas jgk rindu..heheheh..ok..skang nak ceter psal MBO ni plak..aku diterima sbb ad org dlam..kenal manager kan..cara keje plak...senang..like a admin staff..just kira2 itu dan ini..elaun..ermmm..mcm staff biasa siot..sejam RM3.80 je..keje 5 jam je tau...ahad n public cuti..hah..kelas ko jah..ermmm..dah la..nak mengular jap..heeehehe..papepon doakan praktikal aku ni berjalan dgn lancar dan lulus dgn cemerlang..
amin~

No comments:

Post a Comment