Monday, January 30, 2012

voucer buku??



hah,.mahu bercerita lagi..lama sudah..busy dgn kerjaya..eceh2..hahahaha..kesian tol aku ni..org da abis p bershopping buku..aku bru nak p amek..aishhh..bermula nya di sini..merancang bersama melor n zaff sume tok p amek ari jumaat 27hb january 2012..terpaksa bangun pagi..kol7 tahu..naik bas kol8.30 pagi..dalam bas..aku tido..hahahaha..sampai melaka aku terus p kolej..zaff n enal amek..thanxx nal..ko terbaik la..hehhehe..jge zaff bek2 k..:)

da p amek voucer mahu pulang suda..tapi..tergendala..mahu jumpe itu anak ROSMAN..rindu sey kat dia..walaupun dapat jumpe 6 jam tapi terlepas gak la rindu nya..xpe2..t kita jumpe lagi eik budak gemuk..balik dgn budak gemuk ni..tapi len2 bas la..rindu la kat ko..rasa sebak plak bila ko peluk aku..aishh..meleleh bila ingat blik..ko terbaik la syg..


hah..da dapat voucer..aku p shopping la..ngan mama n ayah..bli buku thu..mcm2 aku bli..rm100 je aku belanja..xpuas sgt tu,...hah..ni la buku yg aku sempat beli..


best thu buku ni..insaf la jugak..haishhh..ia dpt perbetulkan sikap aku sume..:)..
mahu menjadi yg terbaik juga..:)
doakan yg terbaik buat roselynda rasli..

Thursday, January 19, 2012

sebulan da..

aishh...alhamdulillah..sebulan sudah aku praktikal..alamak..lagi 3bulan..MASAK2..banyak jugak yang aku da belajar..belajar macam2..baru aku tahu azab nya ayah cari duit..aishh..sowie yah..akak selalu abiskan duit ayah n mama...hahahahh..baru nak menyesal..hehehehe...adoi..da nak abis sudah stdy..pasni kena la bersedia pikul hutang yang menimbun..arggghh..


hah..ni la tmpat keje aku..just nice kan??aughhhh..p keje nek moto..merempit..walaupun xde lesen..hidup kena tawakal..hahaahahha..praktikal sini ok la jgk..sume staff just nice..kene mara tu perkara biasa..but aku ikut je..layan kan aje kerenah mereka2 ni..hahahhaha...poyo kan..

haishhh...tak sabarnye nak abiskan praktikal..aku da countdown..lagi 77 hari lagi..aishhhh,,cepat la abis..nak convo ni...xsabar sudah..!!

:)

Thursday, January 12, 2012

pakcik tiang lampu SAYA..

hye hye hye..gembira nya..semalam pakcik tiang lampu saya telefon saya..haiiisssshhh..rindu sgt kat buchuk sorang ni..lepas sudah rindu..ley gila aku klo dia xde..hanya dia di hati tau??

lama kami berborak..yelakan lepaskan rindu yang terpendam..kami mesra..xde ape yang aku sorok dengan dia..semua aku cerita..xperlu nak bermanja sangat..just anggap cam kawan..ber'kau' dan ber'aku'..pengerat tahu..heeeee..syang kamu banyak2 la..

hah..maybe la kan 5hb ni aku nak turun melaka..rindu kot kat sne..rindu ank ROSMAN jugak..aishh..rindu nak makan coconut shake..arghhh..xsabar rasanya..tunggu yea anak ROSMAN...

Tuesday, January 10, 2012

kembali tersenyum..

senyumm....tak perlu kata ape-ape...berbunga-bungan aty aku..sudah kembali ok dgn pakcik tiang lampu aku ..sasau hidup bila dia xde..tula..aku ni buat sesuatu xnak pikir dlm2..aishhh..LINDA2...terima kasih ye SYG..aku janji aku akan jge hubungan ni bebaik..aku syg ko je kot..xde lain ok?..hanya kau..

ok..tukar topic la...t ada plak yang menyampah plak kan??..awitu aku bukak blog aku ni..cek2 la kan..tuba2 terperasan pulak ad org komen ni:aishhh.

ahh, padan muka , heboh sangat ngan zaffz kau . tak nak maafkan ko pon . biar . ahh , tak de aku dulu tego kau deh . tak pe , ahad ni ,20 hb , aku balik dulu . babai , sik kau je balik dulu , biar aku pulak . padan muka kau . kau duduk lah kat umah bace buku . selalu aku ngan kakak je kena tinggal kat umah banglo ni . erhh , aku nangis gembira , kau apa tahu .
.
bio btol ini yg dia bg??mcm xcye..xpela klo ko xnk maaf kan aku..coz aku sendiri xthu pe salah aku...its ok..
dugaan dugaan ..sabar ye ROSELYNDA RASLI...