Tuesday, January 10, 2012

kembali tersenyum..

senyumm....tak perlu kata ape-ape...berbunga-bungan aty aku..sudah kembali ok dgn pakcik tiang lampu aku ..sasau hidup bila dia xde..tula..aku ni buat sesuatu xnak pikir dlm2..aishhh..LINDA2...terima kasih ye SYG..aku janji aku akan jge hubungan ni bebaik..aku syg ko je kot..xde lain ok?..hanya kau..

ok..tukar topic la...t ada plak yang menyampah plak kan??..awitu aku bukak blog aku ni..cek2 la kan..tuba2 terperasan pulak ad org komen ni:aishhh.

ahh, padan muka , heboh sangat ngan zaffz kau . tak nak maafkan ko pon . biar . ahh , tak de aku dulu tego kau deh . tak pe , ahad ni ,20 hb , aku balik dulu . babai , sik kau je balik dulu , biar aku pulak . padan muka kau . kau duduk lah kat umah bace buku . selalu aku ngan kakak je kena tinggal kat umah banglo ni . erhh , aku nangis gembira , kau apa tahu .
.
bio btol ini yg dia bg??mcm xcye..xpela klo ko xnk maaf kan aku..coz aku sendiri xthu pe salah aku...its ok..
dugaan dugaan ..sabar ye ROSELYNDA RASLI...





No comments:

Post a Comment