Monday, January 30, 2012

voucer buku??



hah,.mahu bercerita lagi..lama sudah..busy dgn kerjaya..eceh2..hahahaha..kesian tol aku ni..org da abis p bershopping buku..aku bru nak p amek..aishhh..bermula nya di sini..merancang bersama melor n zaff sume tok p amek ari jumaat 27hb january 2012..terpaksa bangun pagi..kol7 tahu..naik bas kol8.30 pagi..dalam bas..aku tido..hahahaha..sampai melaka aku terus p kolej..zaff n enal amek..thanxx nal..ko terbaik la..hehhehe..jge zaff bek2 k..:)

da p amek voucer mahu pulang suda..tapi..tergendala..mahu jumpe itu anak ROSMAN..rindu sey kat dia..walaupun dapat jumpe 6 jam tapi terlepas gak la rindu nya..xpe2..t kita jumpe lagi eik budak gemuk..balik dgn budak gemuk ni..tapi len2 bas la..rindu la kat ko..rasa sebak plak bila ko peluk aku..aishh..meleleh bila ingat blik..ko terbaik la syg..


hah..da dapat voucer..aku p shopping la..ngan mama n ayah..bli buku thu..mcm2 aku bli..rm100 je aku belanja..xpuas sgt tu,...hah..ni la buku yg aku sempat beli..


best thu buku ni..insaf la jugak..haishhh..ia dpt perbetulkan sikap aku sume..:)..
mahu menjadi yg terbaik juga..:)
doakan yg terbaik buat roselynda rasli..

1 comment: