Monday, February 6, 2012

tutti + popular = siakap??

hah..balik je keje sabtu aritu..terus balik rumah..nak bersiap tok keluar dgn ZARF aku..haishhhh..pae yg xnak ikot terus ikot..ermmm...rancang kol 5..tapi p kol 6.30..delay 1jam stengah..aishhh..pastu muka masing2 mcm ayam berak kapur..adoi..spoil mood tol la..xpe2..

kami terus p bukit tinggi..melepas kan nafsu mkn tutti tutti..


nyummi nyummi..sedap jgk laa..thanxx ye asnor maisara...kami suka pau duit anda..hehhehehe
lepas mkn ni..kami bershopping buku di popular..

ramai kot orang..adoi..susah nak membeli..akhir nya aku bli ini buku..




hah..nmpak..mcm best je aku tgok buku2 ni..tu yg aku bli tu..aishhh..balance aku bli alat tulis..mcm xcukup je voucer rm200 tu..adoi..hehhehehe...seronok nye...lepas bershopping buku..perut plak da bergurindam..kami p mkn la kan..heehhehehe..sedap2..kami makan ini..

hah..nmpak selera kami..besar kan ..kenyang perut sudah,,kol 11 bru balik..aishhh..seronok2..thanxx ye korang..syg korang bebanyak..

muahxx :*

No comments:

Post a Comment