Friday, September 7, 2012

maafkan aku

alhamdulillah..ALLAH S.W.T masih bukakan pintu rezeki untuk aku..setelah tersangat lama aku ber'honeymoon' di rumah..aku dapat juga kerja..mungkin aku memilih..aku da tak tahan duduk rumah..kenapa selalu cari salah aku??aku siapa sebenar nya??betina atau perempuan??siapa yang tahan..aku malas nak cerita panjang lebar..dimaki oleh darah daging sendiri..sakit rasanya..tapi aku kuatkan diri..hanya sahabat je tahu..aku menangis..aku tidak diendahkan..tapi bila perlukan aku..tersangat la baik..di lempang??semua aku sudah kena..memang terperanjat dengar kan..umur da 21 pon kena macam tu jugak..aku dibandingkan dengan NANA..yang paling sedih dan aku sendiri tak dapat maafkan , dia melemparkan perkataan 'PUKIMAK' aku menangis..hampir setiap malam..memikirkan..hina sangataku dimata dia??jijik sangat aku di mata dia??siapa aku dihati dia..apa yang aku tanya dia diamkan diri..tapi bila NANA??kenapa perlu beza2kan aku??kerana gaji aku lebih rendah ??aku tak tahu ..aku buntu..aku hanya mampu menangis..hina sangat ke keje aku??xpe..aku akan berusaha buktikaan kat kau yang aku akan buat dan capai cita2 aku dan tidak sia2kan ape yang aku belajar.maafkan aku jika lama mendiamkan diri , tak bertegur dan membuat kau sakit hati...kerana hati aku sangat sakit bila kau panggil dan hina aku. !

No comments:

Post a Comment