Friday, November 16, 2012

adik ohh adik.

assalamualaikum Mr diary..da lama sangat tak updated kan..macam-macam yang berlaku..dugaan da ujian tidak boleh lari dari hidup seseorang yang bergelar manusia di muka bumi ini..ecehhh..aku sedaya upaya kuatkan diri aku untuk hadapi semua ini..anak sulung..memang besar dugaan nye..masalah adik lelaki aku..aishhh..aku da tak tahu nk wat pe lagi dengan budak ni..nasib ada adik lelaki sorang je..jaga seorang rasa nya macam jaga 10 orang..aishhh..degil ya aammmaaatt..



hah..inilah adik aku..budak nakal..seorang hero kami..selalu buat hal..sume nye dia la..maybe berpunca dari sikap mama yang terlalu manjakan dia..itu aku tak nafikan la..mak mana yang tak syang ank oii..

satu-satu masalah yang kau buat..kenapa??ko tahu tak hidup ko tu masih panjang??ponteng sekolah memang hobi..dah pernah masuk lock-up..balik lambat..aishhh..and yang baru..kena buang sekolah..ape lagi yang ko nak buat lepas ni??ko kalau tak sayang kan kami..ko sayang la diri kau sendiri..ape ko nk jadi??

aku ngan mama da pening da nak pkir pasal kau..apa ko nk..sume kami bagi n usaha kan..tapi ko??pernah bagi ape yg kami nak??tersalah pilih kawan..inilah padah nya..terlalu dimanja..sume la..

MUHAMMAD ZULKIFLI MOHD RASLI...

andai kau baca blog along..ketahuilah bahawa kami sayang kan kau..kami nak kau yang dulu..bkn yang sekarang..kau da jauh berbeza..tolong la berubah dik..mama da tak larat nak fikir pasal kau lagi..kau tak kesian kat mama n ayah ka??kau nk jadi ape??aku da penat da nk nasihat kan kau..kau fikir la sendiri..jgan la wat mama n ayah susah aty sebab fikir kan ko..aku ada adik lelaki sorang je..tolang la..aku merayu kat ko..jangan la buat macam ni..semua orang masih ambil berat pasal ko..jangan satu hari nanti..mama, ayah ,along, angah n adik hiraukan kau..baru kau tahu..kawan ko seriously tak akan tolong kau..kawan zull..gelak tawa bole la sesama..bila susah??aku psti dorang akan buang ko mcm SAMPAH..itu je nasihat aku..kau fikir lah.. :)..air mata aku da tak mampu lgi keluar untuk kau.. :'(..tapi air mata mama??ayah??berdosa besar zull.. berubah la adik :) ..aku doakan yang terbaik tok kau ..amin ~


No comments:

Post a Comment