Friday, April 19, 2013

penangan BEDAK ARAB

hah..nak bersih kan blog yg semakin berhabuk..ni sume penangan sepupu aku sorang ni..heboh ceter kat aku  pasal bedak arab..mula2 mcm x berminat sangat nak beli..mana tak nya,.tengah bulan kau..mahal babun plak..hahahahhaa..tapi..untuk cantik..beli jugak lah ..n hasil nye...pehhhh..mmg best..sampai mama pon nak jugak..hhahahahah..sebabkan sayang kat mama, aku redha je belikan..heeee..sweet x aku??heeee..

hah ni la bedak nye..aku decide amek cherry..putih kan aku...hahahahahhahaha..aptb la..perasann..bila pakai pagi tok p opis..balik opis pon still nmpk putih muka..hahhaah..klo pakai bedak yg beli kat my one tu...pkul 10 pagi muka da berminyak..hahahaha..

kalau korang xcaya..baca lah ni..

.Inginkan wajah lembut, gebu, bercahaya dan berseri2 ? cubalah Kokuryu Super Summer Cake (bedak arab)...dgn pilihan warna yg ssuai utk smua warna kulit...bila dpakai warnanya juga mngikut darah masing2....

Kokuryu Super Summer Cake (bedak arab) didtgkn dgn Kokuryu Beauty Sponge.

Menggunakan teknologi jepun dan dibuat di Filiphine.

Bedak Arab merupakan powder digabungkan dgn krim kecantikan secara saintifik mbentuk powder, foundation,moisturizer dlm satu. Bedak Arab ni kiranya 3 dlm 1.Bedak ini merupakn formula kecantikan yg unik dan sesuai utk semua kulit.Didtgkn dgn warna yg halus, tidak menggelapkan kulit, mampu melindungi jeragat,parut dimuka anda dan senang aje BASAHKAN SPONGE dan terus sapu ke muka anda.

Anda akn kelihatan cantik semulajadi wlpun berjemur di bwh sinaran matahati malah akan melembapkan kulit muka anda.

Akan kelihatan lembut, gebu, bercahaya, berseri, cun dan yang penting terasa ringan di muka (tak melekit lansung!)


 KELEBIHAN BEDAK ARAB:
-halal dan boleh dibawa solat
-harga yg berbaloi dan tahan 3-4 bulan
-3 in 1(powder,foundation n moisturizer)
-tahan selama 8 jam
-bedak ni boleh serap ke dlm kulit dlm masa 1 minit dan mberi kesan semulajadi
-sangatt berkesan bila berpeluh lagi cantik,shining dan glowing
-bedak ni wangi
-bedak ni ikut darah pemakai
-boleh cover kulit bminyak
-melindungi jeragat dan jerawat
-dpt mgecutkan jerawat
-muka semakin gebu dan lembut
-UV protection


bagi wanita2 yang nak tukar bedak compact baru ke atau tercari2 bedak compact mana yang sesuai dengan kulit anda, boleh lah cuba bedak arab ni.

No comments:

Post a Comment